FANDOM

Shingo.png

Shingo

Shingo (Japoński: シンゴ Shingo) jest postacią epizodyczną która się pojawia w Wciągająca Walka!.

Był studentem wielkiego trenera Pokémon który kiedyś dorównywał Elitarnej Czwórce, Muramasa. Shingo utrzymuje bazę danych na laptopie o wszystkich innych Trenerach Pokémon, którzy zarejestrowali się w Lidze Pokémon.

Shingo widział większość walk jako stratę czasu, zakładając, że mógł przewidzieć wynik każdej bitwy, analizując dane w swojej bazie danych. Zespół Rocket próbował to ukraść, ale jego Scizor szybko pokonał wszystkie ich pięć Pokémonów, skłaniając Asha, by przekonać go jeszcze raz do walki, wskazując, że dane nie mogły przewidzieć jak walka może wpłynąć na Trenera.

PokémonEdytuj

Oto lista znanych Pokémonów Shingo w anime:

Blade
Blade
Blade (Japoński: ブレード Blade) jest Scizorem Shingo. Pierwszy raz się pojawił, kiedy Zespół Rocket chciał skraść laptop, użył Blade'a by go odzyskać is wysłać Zespół Rocket w przestworza. Przyjął wyzwanie Heracrossa Asha i udowodnił, że jest potężnym przeciwnikiem, zabierając niemal połowę Punktów Obrażeń Heracrossa jednym Szybkim Atakiem, jak to było na laptopie Shingo. Ale Heracross zdołał przezwyciężyć Blade'a i wygrać bitwę.

Znane ruchy Blade'a to Szybki Atak, Metalowy Szpon, Zwiność, i Fałszywe Cięcie

Debiut Wciągająca walka!
.

AktorzyEdytuj

Język Głos aktora
Japoński 置鮎龍太郎 Susumu Chiba
Angielski Dan Green

Więcej z Fandomu

Losowa wiki