FANDOM

Plik:Advanced Generation series logo.png
Plik:Agseries.jpg

Serie Advanced Generation (Japoński: ポケットモンスター アドバンスジェネレーション Pocket Monsters Advanced Generation) są drugą serią Pokémon anime. Zaczęła się od 21 Listopada, 2002 do 14 Wrzesnia, 2006 w Japan od 15 Marca, 2003 do 3 Marca, 2007 w Stanach Zjednoczonych.

W tej serii, Ash podóżuje po regionie Hoenn, starając się rywalizować w tutejszej Lidze Hoenn. Do niego już nie dołącza Misty, która była jego towarzyszką przez [[Serie Oryginalne|oryginalną serię}}, ale za to dołącza się May, nowa Trenerka z Miasta Petalburg, która chciała początkowo tylko podróżować. Ostatecznie, dowiedziała się o Pokazach Pokémon i deklaruje się jako Koordynator Pokémon, trenując by zdobywać Wstążki w Pokazach Pokémon więc może ona zakwalifikować się do Wielkiego Festiwalu. Brat May, Max, równie podróżuje z grupą i pomaga w nawigacji map i tras używając PokéNav'a. Jednakże, Max jest za młody by mieć własnego Pokémona. Brock, niemal-stały przyjaciel Asha, wraca wkrótce po rozpoczęciu serii, podczas gdy Misty pojawia się w co najmniej 2 odcinkach.

Kiedy serie Advanced Generation zostały zdubbingowane na Angielski i inne języki, zostały podzielone na cztery sezony:

Odcinki w serii Advanced Generation są oznaczone prefiksem AG. By spojrzeć na kompletną listę odcinków, wejdź na Lista odcinków serii Advaned Generation.

CiekawostkiEdytuj

  • To jest jedyna seria, w której Ash nie ma stałego rywala w całej serii. Jedyni jego rywale pojawiają się krótko przed Konferencją Ever Grande.
  • To jest druga, i ostatnie serie dzdubbingowane przez 4Kids Entertainment, za wyjątkiem Sezonu 9.

Linki zewnętrzneEdytuj

Oryginalne
(odcinki)
Indigo LeagueOrange Archipelago
The Johto JourneysJohto League ChampionsMaster Quest
Advanced Generation
(odcinki)
AdvancedAdvanced Challenge
Advanced BattleBattle Frontier
Diament i Perła
(odcinki)
Diament i PerłaWymiar Walki
Galaktyczne BitwyGwiazdy Ligi Sinnoh
Best Wishes
(odcinki)
Czerń i Biel!Rival Destinies
Poboczne historie
(odcinki)
WPBSInterimPokémon SundayDP specialsChronicles
Wszystkie odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki